mandag 19. januar 2009

Jente kos ;)







Det er ikke en skikkelig jentekveld uten et kaldt glass hvitvin i rosa vinglass og fiksing av deler av kroppen, denne gangen var det neglene til Ingunn som stod for tur. Fransk manicure med forlenget neglseng, på Ingunns bittesmå negler =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar