søndag 11. januar 2009

I går var vi på Roma og spiste middag sammen med Lauren, Aimee, Jesper, Trine, Jan og Annchi. Vi koste oss masse med god mat og god drikke. Etterpå dro vi hjem til oss og åpnet mere vin og øl, sang singstar og hadde masse morsomme drikkeleker. Gode venner og God mat og drikke er den perfekte oppskriften på en flott kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar